CIĄGNIK
Silnik 4-cylindrowy 3,8 litra
Moc maksymalna 95 lub 106KM
Skrzynia z Powershift, 40km/h
Pompa 55l/min + 35l/min
Podnośnik 4,5 tony EasyLift
Modele: 5075-5095-5105-5105 PLUS
- zakres mocy od 76 do 106KM
- silnik 4-cylindrowy FARMotion 3,8l
- skrzynia biegów 40km/h, 20+20
- wałek WOM z prędkoscią ECO
- hydraulika 55l/min + 35l/min
- podnosnik EASYLIFT do 4500kg
- komfortowa kabina z klimatyzacją
- fotel pneumatyczny
- koła 420/85 R34
- rozstaw osi 2400mm
- DMC: 6500-7000kg
Zestawy ładowaczy czołowych
Niebywała wszechstronność nowej Serii 5 Keyline staje się ewidentna w przypadku pracy z ładowaczem czołowym. Dlatego też nowe ciągniki są dostępne z fabrycznie zamontowanym jednym z dwóch zestawów do montażu ładowacza czołowego. Zestaw Light zawiera jedynie ramę do montażu ładowacza czołowego na ciągniku, a zestaw Ready dysponuje dodatkowo wszystkimi połączeniami elektrycznymi i hydraulicznymi oraz joystickiem sterującym (mechanicznym bądź elektronicznym). Dostępny jest specjalny tylny balast, który zapewnia prawidłowe rozłożenie masy między przednią i tylną oś, chroniąc przednią oś od nadmiernych naprężeń mechanicznych.
ŁADOWACZ
Maksymalna wysokość podnoszenia 3,85 metra
Maksymalny udźwig 2,3 tony
Amortyzacja i auto-poziomowanie
Trzecia funkcja
5095 GS KEYLINE + ładowacz FZ 39-23 w cenie 243 000 zł*
5105 GS KEYKLINE + ładowacz FZ 39-23 w cenie 249 000 zł*
FINANSOWANIE FABRYCZNE 4 LATA 0%
0% ODSETEK
0% INNYCH KOSZTÓW
* ceny netto. Oferta limitowana, maszyny z magazynu Dealerów. Osprzęt łądowacza: ramka euro. Szczegóły oferty u Autoryzowanych Dealerów.
Ładowacze czołowe dedykowane do ciągników DEUTZ-FAHR zostały opracowane specjalnie z myślą o konkretnych modelach ciągników. Dzięki temu ładowacze czołowe Serii FS / FZ wykorzystują optymalną konstrukcję i oferują najlepsze funkcje, takie jak: kontrola położenia i poziomowanie ładunku z cięgnami w układzie „Z”, szybki rozładunek, funkcję szybkiego powrotu do poziomu (Return-to-level RTL). Łączniki odpowiadające za poziomowanie ładunku na końcu wysięgnika zostały umieszczone wewnątrz ramion ładowacza co zwiększa widoczność z wnętrza kabiny w trakcie wykonywania prac. Zabezpieczone, ukryte przewody układu hydraulicznego poprawiają wygląd ładowacza i bezpieczeństwo jego użycia. Ładowacze czołowe Serii FS / FZ dostępne są do ciągników rolniczych w zakresie mocy od 50 do 300 KM, oferując jednocześnie wysoki udźwig, wyjątkową stabilność oraz nowatorski design.
Ładowacze czołowe DEUTZ-FAHR to:
- Duże łożyska zapewniają zredukowane obciążenie i wyższą trwałość. Łatwy dostęp do wszystkich punktów smarowania
- Przewody hydrauliczne ukryte i zabezpieczone pod ramionami ładowacza
- Wytrzymałe ramiona ładowacza wykonane z najwyższej klasy materiałów
- Ramiona i łączniki w konstrukcji „Z” zapewniają doskonałą widoczność z kabiny ciągnika
- Owalny łącznik dolny gwarantuje dobry podgląd na wysięgnik i ładunek
- Rozkładane wsporniki ładowacza zapewniają łatwe i pewne przechowywanie ładowacza po jego demontażu z ciągnika
- Wzmocnione elementy konstrukcyjne zapewniają dużą wytrzymałość ładowacza
- Blokada mechaniczna lub hydrauliczna osprzętu zamontowanego na wysięgniku
Modele DEUTZ-FAHR Serii 5G / 5 / 6 mogą być wyposażone w fabrycznie montowany zestaw przygotowania do ładowacza czołowego. Zestawy oferowane sa w dwóch konfiguracjach:
- zestaw LIGHT KIT składający się z ramy oraz śrub montażowych
- zestaw READY KIT składający się z ramy oraz śrub montażowych, złącz układu hydraulicznego, złacz układu elektrycznego, joysticka do sterowania ładowaczem
Rama zestawu READY KIT stanowi połączenie ładowacza czołowego z konstrukcją ciągnika. Rama musi w sposób optymalny przenosić obciążenie samego ładowacza jak i ładunku na nim umieszczonego. Rama stanowi konstrukcję do montażu złącz układu hydraulicznego (Hydrofix). Konstrukcja ramy umożliwia szybki montaż i demontaż wysięgnika ładowacza.
Hydraulika wykorzystywana do obsługi ładowacza czołowego jest w pełni zintegrowana z układem hydraulicznym ciągnika. Specjalnie wyprofilowane przewody hydrauliczne zostały umieszczone pomiędzy obudową skrzyni biegów i podłogą kabiny. Przewody hydrauliczne zostały umieszczone pod ramą ładowacza aż do szybkozłącza Hydrofix.
Układ elektryczny prowadzony do ładowacza czołowego został w pełni zintegrowany ze standardowym układem elektrycznym ciągnika i pozwala na zasilanie joysticka sterowania ładowaczem.
Razem z zestawami przygotowania do ładowacza czołowego, ciągniki wyposażane są w strukturę FOPS. Struktura chroni operatora przed obiektami jakie mogą upaść na kabinę z ładowacza w trakcie wykonywania prac. Szyberdach wykonano w tym przypadku z wytrzymałego materiału: Makrolon (policarbon).
Funkcja Comfort Drive zapewnia komfortową jazdę z ładowaczem czołowym w trudnych warunkach terenowych. System zabezpiecza przednią oś ciągnika i zapewnia wysoki komfort pracy. Funkcja Comfort Drive może być rozłączona za pomocą zaworu w trakcie prac załadunkowych. Funkcja Comfort Drive może być opcjonalnie sterowana elektrycznie za pomocą przycisku z fotela operatora.
Ładowacz czołowy może być wyposażony w hydrauliczną blokadę osprzętu montowanego na wysięgniku ładowacza czołowego. Operator może zwolnić sworznie blokady nie wysiadając z kabiny ciągnika.
W przypadku wykonywania prac załadunkowych, elementy narażone na uszkodzenie i zużycie mogą być zabezpieczone przez specjalne osłony wykonane z drobno-ziarnistej, bardzo wytrzymałej, twardej stali (Brinell 500HB).