Ciągniki rolnicze DEUTZ-FAHR

Ciągniki rolnicze DEUTZ-FAHR Seria 9 TTV

Najnowsze silniki DEUTZ-FAHR to największa wydajność przy najniższym zużyciu paliwa. Sześciocylindrowe silniki Deutz TTCD o pojemności 7,8 litra. Moc w zakresie od 295 do 336 KM. Dwie turbosprężarki. Intercooler. Wysoko-ciśnieniowy układ wtryskowy Deutz Common Rail (2000 bar).
pdf-iconDane techniczne ciągników DEUTZ-FAHR seria 9 TTV

DEUTZ-FAHR Seria 9 TTV foto1
DEUTZ-FAHR Seria 9 TTV foto2
DEUTZ-FAHR Seria 9 TTV foto3
DEUTZ-FAHR Seria 9 TTV foto4
DEUTZ-FAHR Seria 9 TTV foto5
DEUTZ-FAHR Seria 9 TTV foto6
DEUTZ-FAHR Seria 9 TTV foto7
DEUTZ-FAHR Seria 9 TTV foto8

Silniki DEUTZ-FAHR serii 9 TTV

seria-9_silnikCiągnik spełnia wymogi normy emisji spalin Tier 4 final, dzięki technologii SCR z płynem AdBlue, pasywnemu filtrowi cząstek stałych DPF oraz recyrkulacji spalin EGR.
Silniki reagują natychmiast na zmiany obciążenia i generują około 90% momentu obrotowego już przy obrotach 1000 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy pozostaje na stałym poziomie w zakresie 1200–1600 obr./min.
Praca w niskich zakresach prędkości obrotowych jest unikalną właściwością silników Deutz nowej generacji.
Jednostki napędowe charakteryzują się dużą łatwością zimnego rozruchu – nawet w skrajnych warunkach.
Dzięki technologii SCR/DPF/EGR, silniki Serii 9TTV spełniają wyśrubowane normy emisji spalin Euro IV / Tier 4 final.

Sterowana elektronicznie przekładnia bezstopniowa TTV

seria-9_przekladniaMAKSYMALNA WYDAJNOŚĆ OD 0,2–60 KM/H. Napęd bezstopniowy TTV to połączenie sprawności przekładni mechanicznej z płynnością hydrostatu.
Wykorzystano cztery przekładnie planetarne oraz hydrostat czyli pompę i silnik hydrauliczny.
Wielotarczowe sprzęgła mokre zapewniają płynne przełączanie pomiędzy kolejnymi przekładniami.
Napęd pozwala na jazdę z prędkością od 0,2 do nawet 60 km/h.
Podczas prac polowych z prędkością 7–15 km/h napęd na koła ciągnika przekazywany jest niemal w 95% poprzez przekładnię planetarną, bez udziału hydrostatu.
Podczas jazdy z dużą prędkością jest to średnio około 90%.
Redukcja użycia pompy i silnika hydraulicznego zredukowała do minimum straty mocy na napędzie.
Dzięki szybkiej reakcji w całym zakresie prędkości możemy korzystać z płynnego przyspieszania we wszystkich warunkach, wysokiej dynamiki i ekonomicznej jazdy.
Duży uciąg przekładni TTV sprawdzi się nie raz podczas najtrudniejszych pracach polowych.

TRZY PRĘDKOŚCI WOM, PRĘDKOŚCI EKONOMICZNE.

seria-9_womW serii 9 Zastosowanie trzech prędkości tylnego WOM (540ECO, 1000 i 1000ECO) oraz jednej prędkości WOM przedniego 1000 lub 1000ECO, pozwala na wysoce skuteczne i wydajne wykonywanie różnego rodzaju prac z wykorzystaniem nowej Serii 9TTV.
Ciągnik może pracować w kombinacjach maszyn na tylnym jak i przednim podnośniku.
Wykorzystanie prędkości wałka w trybie WOM ECO pozwala na skuteczne napędzanie maszyn przy jednoczesnym zmniejszeniu obrotów silnika.
Redukuje to zużycia paliwa, zmniejsza hałas i wibracje.
Prędkość wałka wybiera się za pomocą przełączników umieszczonych na prawej konsoli, napęd wałka aktywowany jest za pomocą przycisków na podłokietniku.
Ciągnik wyposażony jest także w funkcję AutoWOM. Dzięki niej można automatycznie uruchomić napęd wałka przy opuszczaniu ramion podnośnika i rozłączyć napęd WOM przy podnoszeniu ramion podnośnika.

Układ hydrauliczny

seria-9_hudraulikaPOMPA Hydrauliczna o WYDAJNOŚCI DO 210 L/MIN, PODNOŚNIK O UDŹWIGU 12 TON.
Wysokowydajny układ hydrauliczny z pompą o zmiennej wydajności Load Sensing do 210 l/min zapewnia podawanie oleju dla maksymalnie ośmiu obwodów hydrauliki.
Sześć z nich może być umieszczonych z tyłu ciągnika, a dwa z przodu. Wszystkimi 8 obwodami układu hydraulicznego można sterować proporcjonalnie. Dwa zawory można obsługiwać za pomocą przełączników na joysticku wielofunkcyjnym, trzy za pomocą joysticka hydrauliki a pozostałe trzy za pomocą przełączników na podłokietniku.
Z poziomu menu iMonitora lub przy użyciu dedykowanych przycisków na podłokietniku można łatwo zaprogramować przepływ (od 1 do 100%) oraz czas podawania oleju (od 1 do 60 sekund).
Standardowe wyposażenie nowej Serii 9TTV stanowi układ Load Sensing.
Układ kierowniczy ciągnika zasila oddzielna pompa hydrauliczna. Zapewnia to dużą łatwość prowadzenia ciągnika w każdych warunkach, również przy niskich prędkościach obrotowych silnika.
Ciągniki rolnicze DEUTZ-FAHR Serii 9TTV wyposażany jest w elektroniczny podnośnik tylny EHR o udźwigu 12000 kg oraz elektroniczny podnośnik przedni EHR o udźwigu 5000 kg.
Ramiona przedniego podnośnika można składać, co pozwala ograniczyć gabaryty ciągnika w przypadku jeśli nie jest on w wykorzystywany.
Przyciski do sterowania obwodami układu hydraulicznego oraz sterowania ruchem ramion podnośnika tylnego umieszczono na błotnikach tylnych kabiny ciągnika.
Z przodu, tuż obok podnośnika umieszczono również przyciski sterowania ruchem ramion podnośnika przedniego.

Układ hamulcowy

seria-9_hamulceUkład hamulcowy ciągników rolniczych DEUTZ-FAHR Serii 9TTV to komfort i bezpieczeństwo przy prędkości i z dużymi obciążeniami.
DEUTZ-FAHR Serii 9TTV zapewnia doskonały poziom bezpieczeństwa biernego i czynnego.
Wszystkie modele Serii 9TTV wyposażone zostały w układ hamulcowy PowerBrake zapewniający większą moc hamowania przy mniejszym nacisku na pedał hamulca.
Ukłąd hamulcowy wspomagany jest dzięki olejowi przekładniowemu pod wysokim ciśnieniem.
Ciągniki poruszające się z prędkością 60 km/h (zależnie od przepisów ruchu drogowego w wybranych krajach) wyposażane są układ hamulcowy z suchymi, zewnętrznymi tarczami hamulcowymi o dużej średnicy oraz zaciski - rozwiązanie stosowane w motoryzacji.
Połowa siły hamowania przypada na oś przednią. Aby zwiększyć skuteczność układu hamulcowego, w trakcie hamowania załączany jest automatycznie napęd na koła przedniej osi.
EPB (Elektryczny Hamulec Postojowy) to również wyposażenie standardowe modeli Serii 9TTV.
Na podłokietniku jest umieszczony duży przycisk sterowania hamulcem postojowym.
EPB jest automatycznie zwalniany po wybraniu kierunku jazdy i wciśnięciu pedału gazu.
Ze względów bezpieczeństwa hamulec postojowy ciągnika jest aktywowany automatycznie w przypadku kiedy operator opuści fotel.

KABINA MAXI VISION II

seria-9_kabinaWEJDŹ I CIESZ SIĘ KOMFORTEM kabiny MaxiVision II, która zapewnia ogromną przestrzeń dla operatora.
Wysokiej jakości materiały w nowej kolorystyce marki DEUTZ-FAHR zapewniają przyjemną atmosferę.
Nowa panoramiczna przednia szyba przednia MaxiView oraz szyby boczne oraz uchylna szyba tylna o dużej powierzchni zapewniają operatorowi doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach.
Kabinę wyposażono także w duży szklany szyberdach. Do sterowania funkcjami ciągnika operator ma przyciski, dźwignie i przełączniki na podłokietniku i prawej konsoli.
Dodatkowo wszystkie funkcje sterowane są także poprzez menu iMonitora.
Na słupku kabiny znajduje się dodatkowy wyświetlacz informacyjny z podstawowymi danymi na temat parametrów pracy ciągnika.
Na słupku kabiny zamontowane również panel WOLP do sterowania oświetleniem, który posiada przydatną funkcję pamięci ostatnio używanych reflektorów. Dzięki temu operator przy użyciu głównego wyłącznika może uruchamiać i wyłączać pakiet reflektorów.
Panel zegarów regulowany jest razem z kołem kierownicy, dzięki temu każdy z operatorów może precyzyjnie ustawić pozycję za kierownicą do własnych potrzeb i wymagań.
Przedział operatora odizolowany jest całkowicie od komory silnika.
Między szybą przednią i maską silnika jest wolna przestrzeń, co pozwala na zredukowanie poziomu hałasu we wnętrzu kabiny do 68 dB.
Kabina MaxiVision II to najwyższy poziom komfortu dla operatora ciągnika.
Układ amortyzacji pneumatycznej dba o redukcję wszystkich wstrząsów docierających do przedziału pasażerskiego.
Operator siedzi na komfortowym, dużym fotelu amortyzowanym pneumatycznie. Fotel pasażera wykonany jest z miękkiego materiału, obydwa siedziska wyposażono w pasy bezpieczeństwa.
We wnętrzu kabiny znajduje się wiele schowków. Zamykany schowek na dokumenty, uchwyty na butelki i kubki, uchwyt na telefon typu smartfon na słupku kabiny czy zamykany, chłodzony schowek na butelkę pod fotelem pasażera.
Praca w nocy również nie stanowi żadnego problemu! Komplet reflektorów Halogenowych, Xenonowych i LED zapewnia doskonałe oświetlenie przestrzeni wokół ciągnika.
Wszystkie przyciski w kabinie są podświetlane, co ułatwia ich odszukanie i używanie.

NAJNOWSZE ROZWIĄZANIA TECHNICZNE.

iMonitor

Ciągnik może być wyposażony w iMonitor 2 generacji z kolorowym, dotykowym, 12-calowym ekranem.
Menu iMonitora służy nie tylko do do sterowania wszystkimi funkcjami ciągnika.

ComforTip Professional

ComforTip Professional czyli możliwość programowania ciągnika. Można zaprogramować sekwencje operacji, jakie ciągnik może wykonywać automatycznie. System może zapamiętać do 16 różnych programów z 32 funkcjami w każdym z nich.

ISOBUS

iMonitor może służyć także do sterowania parametrami pracy maszyn sterowanych poprzez standard ISOBUS (wówczas nie trzeba montować dodatkowych sterowników maszyny w kabinie), można także obsługiwać system rolnictwa precyzyjnego AGROSKY.
Jeśli ciągnik wyposażony jest w iMonitor, to nie ma potrzeby montażu dodatkowych sterowników /komputerów/ wyświetlaczy od producenta maszyny.
Okno do sterowania (Terminal Wirtualny) widoczny jest na ekranie iMonitora ciągnika.
Wystarczy jedynie wpiąć kabel do gniazda ISOBUS w tylnej części ciągnika i otworzyć na ekranie iMonitora okno Termianala Wirtualnego.

AGROSKY

AGROSKY to system rolnictwa precyzyjnego oferowany w marce DEUTZ-FAHR. Systemy te oferowane są w kilku różnych wariantach, wybór podzespołów AGROSKY zależy od wyposażenia ciągnika i wybranego sposobu prowadzenia ciągnika.
Ciągnik może być prowadzony w sposób manualny czyli przez operatora. W takim przypadku operator kieruje ciągnikiem obserwując wskazania belki diodowej. Belka z diodami umieszczona jest standardowo w iMoniotrze 2 generacji, jeśli ciągnik nie ma iMonitora - ciągnik musi być w niego doposażony.
Możliwe jest wyposażenie ciągnika DEUTZ-FAHR w układ prowadzenia automatycznego, a to może to być zrealizowane na dwa sposoby.
1. klient zamawia ciągnik z przygotowaniem do AGROSKY i prowadzeniem automatycznym, wtedy układ kierowniczy ciągnika doposażany jest w specjalny zawór do sterowania pracą siłowników, na samym ciągniku nie widać żadnych podzespołów oprócz anteny na dachu.
2. Ciągnik nie ma przygotowania i zaworu: należy doposażyć ciągnik w elektryczną kierownicę, która zastępuje standardowe koło kierownicy i pozwala automatycznie sterować torem jazdy ciągnika.
Oferta anten w systemie AGROSKY obejmuje dwa modele odbiorników.
1. Antena SRC10 pozwala na odbiór sygnału satelitarnego bez możliwości korzystania z korekty sygnału co przekłada się na możliwość korzystania z darmowego sygnału z dokładnością systemu do +/- 30cm.
2. Większa antena SRC40 pozwala na odbiór sygnału darmowego ale także sygnału skorygowanego i dokładności do +/- 10cm oraz +/- 2cm.
Należy pamiętać, że korzystanie z sygnału skorygowanego wiąże się z koniecznością wnoszenia opłat abonamentowych dla dostawcy poprawki sygnału.

PERFORMANCE MONITOR

PERFORMANCE MONITOR oznacza najwyższy poziom komfortu operatora.
Ciągniki wyposażone w iMoniotr oferują funkcję liczników. Po wprowadzeniu podstawowych ustawień dotyczących pola i maszyny ciągnik określa parametry robocze.
Na ekranie iMonitora operator uzyskuje informacje na temat:
- czasu wykonywanej aktualnie pracy
- czasu jaki pozostał do wykonania pracy na danym polu o danej powierzchni
- ilości zużytego paliwa w litrach
- szacowanej ilości paliwa potrzebnego do zakończenia pracy na danym polu
- obszaru na jakim pracę wykonano i jaki pozostał do zakończenia
- przejechanego dystansu
- średniej prędkości jazdy
- zużycia paliwa w litrach na godziną
- litrach na hektar
- litrach na kilometr
- wydajności w hektarach na godzinę.
Raporty mogą być eksportowane w postaci plików pdf i tabel w excelu.

EASY STEER

Ciągniki rolnicze TTV serii 6TTV / 7TTV / 9TTV mogą być wyposażone w przygotowanie do systemu AGROSKY.
Ciągnik wyposażony jest wtedy także w układ kierowniczy EasySteer.
Operator, po uruchomieniu EasySteer może zredukować liczbę obrotów kołem kierownicy potrzebnych do wykonania pełnego skrętu kół przednich ciągnika.
System ułatwia i przyspiesza manewrowanie. W ustawieniach iMonitora, operator ma możliwość regulacji szybkości działania EasySteer w czterech ustawieniach: od 0 do 3, gdzie 3 oznacza największą redukcję ilości obrotów kołem kierownicy.
EasySteer doskonale sprawdza się na przykład na uwrociach pola.

ASM

ASM to automatyczne sterowanie napędem na cztery koła i blokadą mechanizmów różnicowych.
Po uruchomieniu ASM ciągnika automatycznie włącza i wyłącz napęd i blokadę w zależności od prędkości jazdy, kąta skrętu kół przednich ciągnika oraz od tego czy pedał hamulca jest wciśnięty czy nie.

STRETCH CONTROL

STRETCH CONTROL to funkcja przydatna w trakcie zjazdu ciągnikiem ze wzniesień.
Aby ograniczyć użycie hamulców, po wciśnięciu przycisku StretchControl na podłokietniku blokowane jest przełożenie układu napędowego, ciągnik zjeżdża ze wzniesienia ze stałą prędkością, nie ma konieczności utrzymywania uruchomionego układu hamulcowego.

Prezentacja Video ciągników DEUTZ-FAHR seria 9 TTV

Ciągniki rolnicze DEUTZ-FAHR seria 5D

pdf-iconDane techniczne ciągników rolniczych DEUTZ-FAHR Seria 5D

DEUTZ-FAHR Seria 5D foto1
DEUTZ-FAHR Seria 5D foto2
DEUTZ-FAHR Seria 5D foto3
DEUTZ-FAHR Seria 5D foto4
DEUTZ-FAHR Seria 5D foto5
DEUTZ-FAHR Seria 5D foto6
DEUTZ-FAHR Seria 5D foto7
DEUTZ-FAHR Seria 5D foto8

Prezentacja Video ciągników DEUTZ-FAHR seria 5

Ciągniki rolnicze DEUTZ-FAHR seria 5D Ecoline

pdf-iconDane techniczne ciągników rolniczych DEUTZ-FAHR Seria 5D Ecoline

DEUTZ-FAHR Seria 5D Ecoline foto1
DEUTZ-FAHR Seria 5D Ecoline foto2
DEUTZ-FAHR Seria 5D Ecoline foto3
DEUTZ-FAHR Seria 5D Ecoline foto4
DEUTZ-FAHR Seria 5D Ecoline foto5
DEUTZ-FAHR Seria 5D Ecoline foto6
DEUTZ-FAHR Seria 5D Ecoline foto7
DEUTZ-FAHR Seria 5D Ecoline foto8