Ciągniki DEUTZ-FAHR seria 6.4

Poznaj siłę nowoczesnego rolnictwa dzięki nowym modelom ciągników DEUTZ-FAHR serii 6.4.

Zaprojektowane z myślą o rozwoju Twojego gospodarstwa, nowe modele serii 6.4 wyposażono w mocny silnik zapewniający imponujący moment obrotowy, komfortową kabinę MaxiVision i wiele innowacyjnych funkcji, co sprawia, że są to ciągniki pozwalające na nowo zdefiniować pojęcia wydajności prowadzonych prac.

Trzy modele z tej serii (6130.4 / 6140.4 / 6150.4) są dostępne z przekładniami RVshift lub TTV. Modele 6160.4 i 6170.4 oferowane są natomiast z napędami Powershift i RCshift.

WYKORZYSTAJ SIŁĘ NASZEGO ZAAWANSOWANEGO SILNIKA.


Silnik FARMotion 45 został zaprojektowany, aby zapewnić optymalną moc i bezproblemową pracę, nawet w najtrudniejszych warunkach. Dzięki temu możesz korzystać z dużej siły uciągu, co ułatwia pracę z ciężkimi ładunkami. Zastosowane rozwiązania techniczne obejmują turbosprężarkę ze zmienną geometrią łopatek VTG, elektronicznie sterowany wentylator ze sprzegłem wiskotycznym, nowoczesny pakiet oczyszczania spalin dla spełnienia wymogów normy Stage V.

Silniki nie tylko zapewniają maksymalny moment obrotowy wynoszący od 577 Nm w modelu 6130.4 do 663 Nm w modelu 6150.4 z przekładnią TTV lub RVshift, ale także znacznie poprawiają osiągi przy niższych prędkościach obrotowych silnika, zwiększając jego moment obrotowy i elastyczność, dzięki czemu działa on jeszcze płynniej i wydajniej. Prawie cały maksymalny moment obrotowy dostępny jest już przy 1000 obr/mi. Ciągniki umożliwiają operatorowi wykonywanie wszystkich zadań przy zachowaniu możliwie niskich obrotów silnika; pozwala to zaoszczędzić olej napędowy przy jednoczesnym zmniejszeniu hałasu i zużycia.

MOŻLIWOŚĆ WYBORU PRZEKŁADNI TTV LUB RVSHIFT

Modele serii 6.4 dostępne są z dwoma różnymi napędami: RVshift oraz TTV w przypadku 6130.4 / 6140.4 / 6150.4 lub Powershift oraz RCshift w przypadku modeli 6160.4 / 6170.4.

Przekładnia TTV wyznacza standardy wydajności i niezawodności oraz reprezentuje najnowocześniejszą technologię przekładni dla ciągników rolniczych.

Z drugiej strony, nowa przekładnia RVshift to wysokowydajna koncepcja Full Powershift. Przekładnia ta, opracowana przez DEUTZ-FAHR, charakteryzuje się absolutną prostotą, wysoką wydajnością i łatwością obsługi.

Skrzynia Powershift w modelach 6160.4 i 6170.4 to podstawowy napęd z prostym sterowaniem za pomocą klasycznej dźwigni zmiany biegów.

ZWIĘKSZ SWOJĄ WYDAJNOŚĆ

Nowa seria 6.4 ma dwa główne cele: maksymalną wszechstronność i najwyższą wydajność przy napędzie dowolnej maszyny współpracującej. Aby szybko i sprawnie dostosować ciągnik do dowolnego osprzętu, wszystkie modele są standardowo wyposażone w wymienne końcówki wałka WOM.
Z drugiej strony, maksymalną wydajność pracy uzyskuje się dzięki tylnemu WOM i jego kilku trybom pracy wykorzystywanym do osiągnięcia pełnego zakresu mocy, w tym 540/540ECO/1000 obr/min.

W PEŁNI MODUŁOWY.

Koncepcja działania układu hydraulicznego nowej serii 6.4 umożliwia stosowanie wielu wariantów w zależności od konkretnych wymagań. Dostępne opcje obejmują systemy z pompą główną o stałym wydatku 90 l/min oraz systemy z pompami Load Sensing o wydatku do 120 l/min. Wszystkie ciągniki są wyposażone w dodatkową niezależną pompę przeznaczoną do układu kierowniczego. Pompa ta zapewnia płynne, precyzyjne kierowanie nawet przy niskich prędkościach obrotowych silnika, podczas korzystania z podnośników lub podczas pracy z ładowaczem czołowym. Ponadto opcja układu kierowniczego Performance Steering obejmuje dodatkową pompę, która zwiększa i optymalizuje wydajność kierowania podczas manewrowania lub korzystania z automatycznego systemu prowadzenia SDF Guidance.
Nowa seria 6.4 oferuje również szeroki wybór rozdzielaczy hydraulicznych; opcje obejmują rozdzielacze w wersjach w pełni mechanicznych, mieszanych lub w pełni elektronicznych. Oprócz funkcji regulacji przepływu, elektronicznie sterowane rozdzielacze posiadają funkcję regulacji czasu podawania oleju. W zależności od wybranej wersji możliwe jest wyposażenie ciągnika w maksymalnie pięć tylnych obwodów. Oferowany jest też układ Power Beyond. Ponadto istnieje możliwość wyboru jednego niezależnego rozdzielacza elektronicznego z przodu. Przednim podnośnikiem i przednimi rozdzielaczami można sterować za pomocą małego joysticka lub dźwigni MaxCom (zależnie od wyposażenia).

HAMULCE, KTÓRE BUDZĄ ZAUFANIE

Nowa seria 6.4 oferuje wysoki poziom bezpieczeństwa czynnego i biernego, umożliwiając operatorowi zachowanie pełnej kontroli nad pojazdem, na polu, na drodze, przy dużych prędkościach i na nierównym terenie. Wszystkie modele są wyposażone w pompę hamulcową ze wspomaganiem, która gwarantuje większą siłę hamowania nawet przy zmniejszonym nacisku na pedał hamulca, zwiększając tym samym bezpieczeństwo i komfort obsługi.
Opcjonalny pneumatyczny układ hamulcowy obejmuje funkcję aTBM (zaawansowane zarządzanie hamulcami przyczepy), która optymalizuje hamowanie przyczepy i zapewnia informacje zwrotne na temat stanu hamulców. Funkcja aTBM została opracowana i opatentowana przez SDF i poprawia bezpieczeństwo podczas zwalniania z przyczepami.
Co więcej, seria 6.4 oferuje system HEB (hydrauliczny hamulec silnikowy), który zwiększa bezpieczeństwo podczas transportu, zwłaszcza na zboczach. Naciśnięcie specjalnego pedału nożnego w celu aktywacji HEB, specjalnego zespołu zaworów zintegrowanego z układem hydraulicznym, uruchamia pompę pomocniczą. Pompa zwiększa ciśnienie w układzie hydraulicznym, który pochłania energię i tworzy efekt hamowania silnikiem.
Dodatkowa siła hamowania jest wytwarzana dzięki elektronicznemu wentylatorowi wiskostatycznemu "eVisco", który pracuje z maksymalnym przepływem powietrza, gdy system HEB jest aktywny.

RODZINA KABIN MAXIVISION

Rozumiemy, że komfort i wygoda są niezbędne podczas długich godzin pracy w terenie. Ciągniki DEUTZ-FAHR posiadają ergonomiczne i przestronne kabiny MaxiVision z najnowocześniejszymi elementami sterującymi i przyjaznymi dla użytkownika interfejsami. Mniejsze zmęczenie, lepsza widoczność i intuicyjna obsługa poprawiają ogólne wrażenia z użytkowania.
Kabiny z rodziny MaxiVision składają się z trzech modeli: MaxiVision, MaxiVision+, oraz MaxiVisionPro.

ASM


Układ elektroniczny, automatycznie włączający i wyłączający napęd na przednie koła oraz blokadę mechanizmu różnicowego, zależnie od kąta skrętu kierownicy, prędkości i położenia tylnego podnośnika (w zależności od modelu).

FUNKCJA COMING HOME

Funkcja w modelach z panelem WOLP na słupku kabiny. Coming Home pozwala na czasowe właczenie reflektorów pod dachem kabiny, po opuszczeniu ciągnika przez operatora.

ATB

Zaawansowany system sterowania hamulcami przyczepy skraca czas reakcji i optymalizuje proces hamowania pneumatycznego układu hamulcowego przyczepy. Co więcej, informuje operatora o stanie hamulców przyczepy.

XTEND

XTEND umożliwia bezprzewodowe połączenie iMonitora z tabletem lub smartfonem. Na urządzeniu mobilnym operator może obserwować okno terminala uniwersalnego UT lub nawigacji.

EASY STEER

Ukłąd kierowniczy z redukcją liczby obrotów kołem kierownicy potrzebną do wykonania pełnego skrętu kół. Przyspiesza manewrowanie ciągnikiem.

AUTO TURN

Automatyczne zawracanie na uwrociach. Operator określa w jaki sposób ciągnik z maszyną mają być automatycznie prowadzone na końcu pola.

ELECTRONIC PARK-BRAKE (EPB)

Elektroniczny hamulec postojowy EPB z funkcją automatycznego sterowania - komfortowa obsługa, automatyczne właczanie i wyłączanie, pełne bezpieczeństwo w każdych warunkach.

PRZYCISKI PROGRAMOWALNE

Operator może dowolne zaprogramować przyciski i powiązać je z takim funkcjami, jak rewers power shuttle, układ szybkiego skrętu, tylny podnośnik, zawory hydrauliczne i wiele innych funkcji. To sprawia, że codzienna praca jest intuicyjna i wyjątkowo komfortowa.

HYDRAULIC ENGINE BRAKE (HEB)

Hydrauliczny hamulec silnikowy, współpracujący z wentylatorem eVisco. Poprawia skuteczność hamowania silnikiem i zwiększa bezpieczeństwo podczas transportu. System wykorzystuje układ hydrauliczny ciągnika do hamowania.

PRECYZJA JEST PODSTAWOWYM WARUNKIEM WYDAJNOŚCI.

SDF Smart Farming Solutions daje użytkownikom możliwość wyboru tego, co najlepiej odpowiada ich potrzebom, przy czym mogą oni w pełni swobodnie podejmować wszelkie decyzje oraz zachować swoje dane. Dostarczamy produkty i usługi idealnie pasujące do praktycznych wymagań dzisiejszych rolników, podwykonawców i wszystkich innych użytkowników.

SDF EXTRACARE

SDF ExtraCare zabezpiecza dodatkowo Twoje maszyny, gwarantuje maksymalnie długi czas i pełne bezpieczeństwo użytkowania. Możesz liczyć na doskonałą wiedzę i profesjonalne wsparcie sieci serwisowej DEUTZ-FAHR.

ZALETY EXTRA CARE

  • DODATKOWE ZABEPZIECZENIE POSIADANEGO SPRZĘTU,
  • UTRZYMANIE WARTOŚCI UŻYWANYCH MASZYN,
  • KORZYŚCI PRZY PÓŹNIEJSZEJ ODSPRZEDAŻY MASZYN OBJĘTYCH EXTRACARE,
  • STOSOWANIE TYLKO ORYGINALNYCH CZĘŚCI ZAMIENNYCH I ŚRODKÓW SMARNYCH,
  • MOŻLIWOŚĆ PRZENIESIENIA EXTRACARE NA NOWEGO WŁAŚCICIELA SPRZĘTU PO JEGO SPRZEDAŻY,
  • 3 LUB 5-LETNI OKRES OCHRONY.