SILNIK - SILNIK FARMOTION - NIESAMOWITA WYDAJNOŚĆ
Wysokowydajne silniki FARMotion 45 spełniają rygorystyczne wymogi dotyczące poziomu emitowanych zanieczyszczeń (Stage V). Cztero-cylindrowe silniki, opracowane specjalnie do zastosowań rolniczych, z elektronicznym wtryskiem paliwa Common Rail, zoptymalizowaną pojemnością skokową, systemem EGR (recyrkulacja spalin), systemem DOC (katalizator utleniający), filtrem cząstek stałych (DPF) i SCR system (selektywnej redukcji katalitycznej) – generuje maksymalną moc i wysoki moment obrotowy, nawet w niskich obrotach silnika. Zużycie paliwa, emisja spalin, wibracje i poziom hałasu są wyjątkowo niskie. Okresy pomiędzy przeglądami zostały wydłużone do 600 godzin, aby zminimalizować przestoje i utrzymać niskie koszty eksploatacji. Nie można zwiększyć produktywności w bardziej wydajny i wydajny sposób niż zastosować silnik FARMotion.
NAPĘD - ROZBUDOWANY NAPĘD. WYGODA I PRECYZJA W STEROWANIU.
Najnowocześniejsza przekładnia TTV skMoc jest dobra. Precyzyjnie wykorzystana moc jest jeszcze lepsza. Konstrukcja przekładni nowej serii 5 TB gwarantuje, że operator zawsze ma do dyspozycji dokładnie taką ilość momentu obrotowego, jakiej potrzebuje do wykonywanej pracy, zarówno na polu, jak i na drodze. Możesz wybrać jedną z dwóch wersji skrzyni: prostą przekładnię mechaniczną z 10+10 lub 20+20 przełożeniami oraz mechanicznym rewersem lub rewersem PowerShuttle. W tym przypadku dostępne wersje to 20+20, które można zwiększyć do 40+40 wybierając 2-stopniową wersję Powershift (Hi-Lo). Wszystkie wersje skrzyni biegów osiągają maksymalną prędkość 40 km/h przy niższych obrotach silnika w trybie ECO. System Stop&Go, będący standardowym wyposażeniem wszystkich przekładni PowerShuttle, umożliwia zatrzymanie i ponowne ruszanie z miejsca bez użycia sprzęgła, co znacznie upraszcza manewrowanie, szczególnie w ciasnych przestrzeniach.
WOM - UNIWERSALNE WYPOSAŻENIE WOM.
Opcjonalnie, dostępne są cztery prędkości tylnego WOM. Modele serii 5 TB tylnym wałkiem WOM o prędkościach: 540, 540ECO, 1000 i 1000ECO, WOM synchro z oddzielnym wałem i demontowalnymi końcówkami wałka są naprawdę uniwersalne. Przedni WOM o prędkości 1000 obr./min również poszerza zakres zastosowań, do których można wykorzystać modele 5 TB.
Hydraulika i podnośnik - MOCNY PODNOŚNIK.
Mechaniczny podnośnik tylny oferuje udźwig 3600 kg, po doposażeniu w dodatkowe siłowniki wspomagające, udźwig można zwiększyć do 4525 kg. Wyposażenie ciągnika może obejmować także przyciski sterowania na błotnikach. Opcjonalnie dostępny jest przedni podnośnik o udźwigu 2100 kg oraz przedni WOM o prędkości obrotowej 1000 obr./min. Pompa hydrauliczna zasila podnośnik i trzy tylne pary hydrauliki. W wersji standardowej pompa posiada wydajność 55 l/min, którą można zwiększyć do 70 l/min po wybraniu pompy o wyższej wydajności. Układ kierowniczy zawsze zasila oddzielna pompa.
HAMULCE - BEZPIECZEŃSTWO W KAŻDEJ SYTUACJI.
Stabilność, zwrotność i bezpieczeństwo: seria 5 TB porusza się bezpiecznie w każdych warunkach, w każdym terenie. W trudnym terenie napęd na cztery koła i 100% blokadę mechanizmu różnicowego można łatwo włączyć elektrohydraulicznie przyciskiem. Dwa siłowniki układu kierowniczego zapewniają wyjątkowo łatwe sterowanie. Kąt skrętu 50° umożliwia precyzyjne i bezproblemowe manewrowanie nawet w ciasnych przestrzeniach. Modele serii 5 TB wyposażone są w układ hamulcowy na cztery koła. Przednia oś jest wyposażona w hamulce tarczowe w kąpieli olejowej. Innowacyjny system szybkiego kierowania SDD znacznie zwiększa komfort i wydajność: po naciśnięciu przycisku zmniejsza o połowę liczbę obrotów kierownicą, które operator musi wykonać, co znacznie ułatwia manewrowanie ciągnikiem.
PLATFORMA - KOMFORT I ŁATWE STEROWANIE.
Operator może pracować z maksymalną szybkością i wydajnością tylko wtedy, gdy wszystko jest na wyciągnięcie ręki. Dlatego nowa seria 5 TB gwarantuje maksymalną wygodę i intuicyjną obsługę. Platforma zawieszona na sillent-blockach absorbuje wszelkie drgania. Fotel i kierownica są regulowane, co pozwala każdemu operatorowi znaleźć idealną pozycję za kierownicą. System sterowania został przebudowany zgodnie z najnowszymi kryteriami ergonomii. Wszystkie elementy sterujące jazdą, zmianą biegów, hydrauliką i pracą WOM zostały logicznie rozmieszczone według częstotliwości ich używania, są łatwo dostępne i oznaczone kolorami. Zestaw wskaźników w kolumnie kierownicy dostarcza wszystkich istotnych informacji dotyczących jazdy i stanu pracy ciągnika. Ma przejrzystą strukturę, pokazuje informacje zarówno w formie cyfrowej, jak i analogowej. Dzięki temu operator może szybko i precyzyjnie wykonać pracę.
CECHY
SDD
Układ kierowniczy z redukcją liczby obrotów kołem kierownicy jaka jest potrzebna do wykonania pełnego skrętu kół.