Strona korzysta z plików cookies. Klikając przycisk "Akceptuję, nie pokazuj więcej", wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, w tym profilowanie w celu personalizacji treści marketingowych. Szczegóły na naszej stronie Polityka Prywatności. Administratorem danych będzie Investrol Sp z o.o. z siedzibą w Czarnocin, ul. Tuszyńska 13.

Akceptuję, nie pokazuj więcej.

Ciągniki rolnicze DEUTZ-FAHR Seria 5G

NAJWIĘKSZA GAMA MODELI CIĄGNIKÓW KOMPAKTOWYCH.

DEUTZ-FAHR prezentuje nową Serię 5G. Kompaktowy ciągnik, doskonale dopasowany do Twoich potrzeb, dostępny w siedmiu wersjach z silnikami o mocach od 75 KM do 116 KM, które podzielone są na trzy rodziny z różnymi rozstawami osi, ładownościami, masą oraz kombinacjami ogumienia. Kabina gwarantuje najwyższy komfort i ergonomię sterowania, a nowe silniki FARMotion Euro 4 (Tier4 Final) gwarantują maksymalną moc przy minimalnym poziomie emisji spalin. Skrzynia 40 km/h ECO zapewnia prędkość maksymalną przy niskich obrotach silnika. Do wyboru mechaniczny lub elektrohydrauliczny rewers. Duży udźwig podnośnika i rozbudowana hydraulika sprawiają, że nowa Seria 5G jest odpowiednia do każdego profilu produkcji.

pdf-iconDane techniczne ciągników DEUTZ-FAHR Seria 5G

SILNIKI FARMOTION EURO 4 (TIER4 FINAL). BEZKOMPROMISOWA WYDAJNOŚĆ.

Pod maską nowej Serii 5G znajdują się najnowocześniejsze, kompaktowe, trzy- i czterocylindrowe silniki FARMotion Euro 4 (Tier4 Final) o mocy 75-116 KM. Zostały zaprojektowane z myślą o pracy w gospodarstwach rolnych i dlatego mogą spełnić najwyższe wymogi. Dzięki elektronicznemu układowi wtrysku Common Rail i ciśnieniu rzędu 2000 bar, chłodzonej powietrzem turbosprężarce oraz układowi selektywnej redukcji katalitycznej (SCR), silniki oferują średnio o 5% wyższą moc oraz moment, w porównaniu z ich poprzednikami (model 5080G o mocy 75 KM posiada katalizator utleniający (DOC), nie ma układu SCR). Zarówno zużycie paliwa, jak i emisja kształtują się na wyjątkowo niskim poziomie. Wydajność silnika jest wspierana przez filtr powietrza PowerCore. Układ chłodzenia jest łatwo dostępny w przedniej części komory silnika. Ułatwia to czyszczenie i konserwację układu.

WYDAJNY UKŁAD NAPĘDOWY. DZIAŁAJ BEZKOMPROMISOWO.

Jeżeli chodzi o przekładnie, nowa Seria 5G pokazuje, jak bardzo można dostosować kompaktowy ciągnik do różnych zadań . Do wyboru jest przekładnia cztero- lub pięciobiegowa, z mechanicznym lub elektro-hydraulicznym rewersem oraz maksymalnie czterema zakresami (super-reduktor, reduktor, wolny, szybki), maksymalnie trzema półbiegami Powershift. Napęd posiada minimalnie osiem, a maksymalnie 60 przełożeń. We wszystkich modelach ze skrzynią pięciobiegową, prędkość maksymalna 40km/h osiągana jest przy obrotach ECO. Dzięki półbiegom Powershift, prędkość można zwiększać lub zmniejszać wciskając przyciski na dźwigni zmiany biegów, bez konieczności korzystania ze sprzęgła. Rewers Powershuttle (opcja) wyposażono w dwa sprzęgła wielotarczowe Long-Life. To ułatwia zmianę kierunku przy prędkościach do 13 km/h pod obciążeniem. Razem z rewersem Powershuttle oferowana jest funkcja Stop&Go umożliwiająca zatrzymywanie ciągnika beż użycia sprzęgła.

WOM - WSZYSTKO, CO NIEZBĘDNE DO PRACY.

Nowa Seria 5G doskonale dostosowuje się do wymogów codziennej pracy. Modele Serii 5G oferują znacznie więcej niż przeciętny ciągnik kompaktowy, jeżeli chodzi o WOM. Tylny wałek ma do czterech prędkości: 540/540 ECO i 1000/1000 ECO. Przedni WOM pracuje z prędkością 1000 obr./min. Sterowanie elektrohydrauliczne stanowi standardowe wyposażenie. Maksymalny udźwig tylnego podnośnika wynosi aż 5400 kg. Podnośnik przedni może podnieść imponujące 2100 kg. Podnośnik tylny jest wyposażony w układ sterowania mechanicznego lub opcjonalny układ sterowania elektronicznego EHR i funkcję AutoWOM.

Hydraulika i podnośnik - MOCNE I UNIWERSALNE – BEZKOMPROMISOWE.

Modele nowej Serii 5G mogą wspólpracować z niemal każdym zestawem maszyn. Ciągniki oferują trzy różne opcje układów hydraulicznych: 55 l/min, 60 l/min ECO oraz 90 l/min. Podwójne pompy hydrauliczne o wydajnościach 60 l/min lub 90 l/min oraz nowe wysokoprzepływowe rozdzielacze hydrauliczne pozwalają uzyskać niezwykle wysoką wydajność – zawsze wtedy, gdy jest to niezbędne. Ciągnik można wyposażyć w maksymalnie cztery obwody – trzy sterowane mechanicznie dźwigniami i jeden o zredukowanym wydatku oleju, sterowany elektronicznie przyciskiem. Maksymalny wydatek oleju z rozdzielaczy sięga 80 l/min. Układ oferuje szeroką gamę funkcji - na przykład Float, Detent oraz on-off. Podnośnik tylny oraz ukłądy hydrauliki mogą działać niezależnie od siebie.

HAMULCE - BEZKOMPROMISOWE BEZPIECZEŃSTWO W KAŻDEJ SYTUACJI

Koncepcja osi przedniej nowej Serii 5G zapewnia odpowiednią zwrotność, bezpieczeństwo oraz przyczepność na każdym terenie. Kompaktowa obudowa silnika umożliwia ustawienie kąta skrętu do 50 stopni. Układ szybkiego kierowania SDD, który redukuje o połowę liczbę obrotów kierownicą, jest dostępny jako opcja w każdym modelu. Bezpieczeństwo to najwyższy priorytet dla DEUTZ-FAHR. Oś przednia – podobnie jak tylna – została wyposażona w hamulce tarczowe w kąpieli olejowej. Są one uruchamiane bez udziału napędu na przednią oś. Mechaniczny hamulec postojowy to standardowe wyposażenie, opcjonalnie nowa Seria 5G może posiadać hydrauliczny hamulec postojowy (w zależności od modelu). Skutecznie utrzymuje on nową maszynę Serii 5G w miejscu nawet na stromym zboczu. Elektrohydrauliczne sterowanie blokady mechanizmu różnicowego oraz napędu na cztery koła stanowi także standardowe wyposażenie. Wszystkie modele wyposażone są w 100% blokadę dyferencjału osi przedniej i tylnej.

KABINA - KOMFORT I ERGONOMIA

Każdy, kto wsiada do nowego ciągnika Serii 5G, natychmiast zauważa, że wnętrze kabiny kojarzy się ze spokojem i precyzją. Projekt wnętrza przypomina wygodny samochód osobowy. Eleganckie linie, przyjazne dla użytkownika otoczenie, układy sterowania w zasięgu ręki oraz doskonała widoczność we wszystkie strony sprawiają, że pracuje się szybciej i w bardziej wydajny sposób. Hałas i wibracje pozostawione są poza kabiną. Kabina jest montowana na zawieszeniu o najnowszej konstrukcji z hydraulicznymi Silent-Blockami, które redukują do 40% więcej wstrząsów i wibracji w porównaniu z wcześniejszymi rozwiązaniami. W nocy, kiedy widoczność jest ograniczona, do dziesięciu świateł roboczych (sześć na dachu, dwa na słupkach z boku oraz dwa w masce silnika) gwarantuje doskonałe oświetlenie całego obszaru roboczego. Dostępne są różne wersje dachu: standardowy dach ze strukturą FOPS, opcjonalny szklany szyberdach bez FOPS oraz dach z FOPS i szyberdachem z poliwęglanu. Szyberdach zapewnia optymalną widoczność do góry podczas wykonywania prac z ładowaczem czołowym.