Nowe ciągniki DEUTZ-FAHR serii 6 (modele 6190TTV, 6210TTV, 6230TTV, 6230TTV HD)

WYŻSZE OSIĄGI W KAŻDYM WYMIARZE

Made in Germany, nowa Seria 6 TTV wyróżnia się ze względu na swoją ponadprzeciętną niezawodność i komfort, jak też niższe koszty paliwa i eksploatacji. Wynika to między innymi z częstotliwości wymiany oleju silnikowego (to niewiarygodne, ale teraz jest to aż 1000 godzin), jak również przekładniowego i hydraulicznego (tutaj imponujące 2000 godzin). Cztery modele tej gamy – 6190 TTV, 6210 TTV, 6230 TTV i 6230 TTV HD – są wyposażone w wypróbowane i sprawdzone silniki Deutz TCD 6.1 Stage V, których moc maksymalna to nawet 230 KM, a moment obrotowy wynosi maksymalnie 970 Nm. Wszystkie modele posiadają najnowszą przekładnię TTV o wyjątkowej płynności i komforcie jazdy oraz znacznie poprawionej wydajności. Po raz pierwszy modele z Serii 6 o mocy powyżej 200 KM można prowadzić z prędkością nawet 60 km/h.

JESZCZE MOCNIEJSZE SERCE

6-cylindrowy silnik Deutz TCD z turbodoładowaniem, Intercoolerem i układem wtryskowym Common Rail o ciśnieniu do 1600 bar wykorzystuje pompy paliwowe smarowane olejem silnikowym. Dzięki systemom SCR, DOC i pasywnemu filtrowi DPF oczyszczającemu spaliny zapewnia pełny potencjał, gwarantując przy tym najniższe zużycie paliwa, co w połączeniu z nowymi, monolitycznymi zbiornikami paliwa o pojemności do 505 litrów (6230 HD) gwarantuje wyjątkowo długi czas pracy bez tankowania. Pasywny filtr cząstek stałych wykorzystywany w układzie oczyszczania spalin zapewnia trzy korzyści: brak dodatkowego wtrysku paliwa w celu regeneracji filtra, mniejsze nagrzewanie oraz zdecydowanie szybsza regeneracja w porównaniu z tradycyjnymi filtrami aktywnymi. Wszystko to pomaga oszczędzać czas i pieniądze, jednocześnie pracować zgodnie z wymaganiami stawianymi przez normę Stage V.

 

 

DCR

DCR

Deutz Common Rail. Wysokociśnieniowy układ wtryskowy Common Rail z dwiema smarowanymi pompami wtryskowymi, wbudowanymi w blok silnika, oraz z innowacyjnie skonfigurowaną komorą spalania, co zapewnia najwyższą moc i moment obrotowy w szerokim zakresie prędkości silnika.

SAVE DIESEL - DRIVE DEUTZ

SAVE DIESEL - DRIVE DEUTZ

Nowoczesne jednostki napędowe montowane w ciągnikach DEUTZ-FAHR, elektroniczne systemy sterowania oraz wyposażenie najwyższej jakości sprawiają, że rezultaty, jakie zapewniają te maszyny wyróżniają się pod względem niskich kosztów eksploatacji.

TECHNOLOGIA SCR

TECHNOLOGIA SCR

Selektywna redukcja katalityczna (SCR) SCR to układ obróbki spalin polegający na wprowadzeniu rozpylonego mocznika do układu wydechowego w celu rozbicia szkodliwych tlenków azotu na azot (główny składnik powietrza atmosferycznego) i parę wodną, które są całkowicie nieszkodliwe dla środowiska naturalnego.

ELEKTRONICZNE STEROWANIE SILNIKA

System monitoruje szereg parametrów silnika i optymalizuje jego działanie poprzez regulację układu wtryskowego. Automatyzacja w celu maksymalnego uproszczenia: umożliwia operatorowi ustawienie, zapisanie i przywołanie najwłaściwszej prędkości obrotowej silnika dla każdego zadania.

ASM

ASM

Układ elektroniczny, automatycznie załączający i wyłączający napęd na przednie koła oraz blokadę mechanizmu różnicowego, zależnie od kąta skrętu kierownicy, prędkości i położenia tylnego podnośnika (w zależności od modelu).

DOC

DOC

Diesel Oxidation Catalyst Katalizator utleniający redukuje emisje tlenków azotu (NOx) i węglowodoru (HC) powstających podczas spalania paliwa.

REWERS ZE SPRZĘGŁAMI SENSE CLUTCH

REWERS ZE SPRZĘGŁAMI SENSE CLUTCH

Nawrotnik hydrauliczny z dwoma wielotarczowymi sprzęgłami mokrymi i elektronicznym układem sterowania.

HAMULCE POWER BRAKE

System zapewnia efektywną i niezwłoczną odpowiedź układu hamulcowego we wszystkich warunkach z zachowaniem minimalnego nacisku na pedał poprzez utrzymywanie stałej wartości ciśnienia w odnośnym układzie hydraulicznym.

COMFORTIP

Po zaprogramowaniu sekwencji roboczych ciągnik może automatycznie wykonywać cały szereg funkcji. Ustawiony program jest wykonywany automatycznie, a następne operacje są wykonywane ręcznie (po naciśnięciu przycisku) lub automatycznie (po upływie zaprogramowanego czasu lub po przejechaniu zaprogramowanej odległości), jeżeli ciągnik jest wyposażony w iMonitor.

OVERSPEED

OVERSPEED

Zoptymalizowana krzywa wykorzystania mocy, zredukowane zużycie paliwa i polepszony komfort kierowcy poprzez utrzymywanie niskiej prędkości obrotowej silnika w zakresie zbliżonym do maksymalnego momentu obrotowego.

CZUJNIKI

Ten zaawansowany technologicznie ciągnik ma kilka czujników monitorujących pracę układów i funkcji maszyny. Sygnały z czujników są przesyłane do panelu kontrolnego, który je analizuje i w oparciu o te informacje reguluje ustawienia ciągnika, tak aby dopasować je do bieżących potrzeb.

DPF

Filtr cząstek stałych to urządzenie przeznaczone do usuwania cząstek stałych z gazów spalinowych silnika wysokoprężnego. W połączeniu z systemami SCR i EGR, pozwala to na spełnienie wymogów normy Stage, regulującej kwestie emisji.

EVISCO

eVisco to wentylator chłodzący z prędkością sterowaną elektronicznie przez jednostkę centralną ECU. Zasadnicza różnica jest taka, że wentylator eVisco może pracować dowolną prędkością wentylacji (od niskiej, do maksymalnej). Dzięki temu można zredukować zużycie mocy, paliwa, zmniejszyć hałas oraz wibracje.

1000H ENGINE OIL CHANGE INTERVAL

Aby silnik działał długo i niezawodnie, trzeba regularnie wymieniać olej silnikowy. Aby koszty eksploatacji były jak najniższe, olej można wymieniać nawet co 1000 godzin pracy silnika.

TTV

Przekładnia TTV pozwala niezależnie regulować prędkość jazdy i prędkość obrotową silnika. W trybie automatycznym operator zadaje wymaganą prędkość, a ciągnik automatycznie dostosowuje skrzynię biegów i silnik, natomiast w trybie WOM obroty silnika pozostają niezmienne, co zapewnia najlepsze rezultaty pracy. Tryb ręczny jest przeznaczony do prędkości roboczych poniżej 100 m/h.

60 KM/H

Przekładnia o prędkości maksymalnej 60 km/h. W zależności od modelu, na zredukowanych obrotach silnika można osiągać prędkość do 60 km/h, co poprawia komfort jazdy i zmniejsza zużycie paliwa, redukuje wibracje oraz hałas. Możliwość elektronicznego ograniczenia prędkości do 50 km/h lub do 40 km/h przy obrotach silnika w trybie super eco lub ultra eco.

DUALSPEED FRONT PTO

Przedni WOM DualSpeed pozwala korzystać z zalet, jakie dają ekonomiczne prędkości tylnego WOM w połączeniu z przednim WOM. Na panelu InfoCentrePro można łatwo wybrać wymaganą prędkość.

INTELLIGENT FRONT AXLE SUSPENSION

Inteligentny system zawieszenia adaptacyjnego zapewnia ciągnikowi najwyższą stabilność podczas holowania ciężkiego sprzętu oraz pchania. Innowacyjny system Anti-Dive stabilizuje ciągnik podczas wszystkich przejazdów transportowych oraz zwiększa bezpieczeństwo.

LOAD SENSING PUMP

Pompa Load Sensing może zmieniać swój przepływ wyjściowy oraz ciśnienie w układzie, tak aby dopasować je do pracy siłownika hydraulicznego i zredukować zużycie paliwa do minimum.

CLEANOIL HYDRAULIC SYSTEM

Dzięki zastosowaniu układu hydraulicznego CleanOil przekładnia i hydraulika mają dwa oddzielne obwody hydrauliczne. Olej przekładniowy i hydrauliczny nie mieszają się, nie ma więc ryzyka zanieczyszczenia oleju przekładniowego pyłem ani innymi zanieczyszczeniami zewnętrznymi z narzędzi.

HYDRAULIC SIDE STABILIZERS

Hydrauliczne stabilizatory boczne można przełączać z pozycji pływającej na sztywną za pomocą iMonitora. Dzięki temu narzędzie nie wpływa na komfort jazdy ciągnikiem po drogach. Można z niego korzystać również w polu i w ten sposób poprawiać osiągi robocze.

POWERZERO

Podczas postoju funkcja PowerZero hamuje ciągnik bez konieczności naciskania pedału, nawet jeżeli maszyna stoi na terenie górzystym i ciągnie narzędzie. Ciągnik rusza ponownie dopiero kiedy kierowca naciśnie pedał gazu.

MAXCOM

Ergonomiczna konsola połączona z fotelem kierowcy. Dzięki podłokietnikowi MaxCom można obsługiwać wszystkie funkcje ciągnika po prostu joystickiem lub naciskając przyciski. Wszystkie urządzenia sterownicze są wygodnie rozmieszczone, zgodnie z dobrze znanym schematem oznaczeń kolorystycznych.

INFOCENTREPRO

Kolorowy wyświetlacz LCD w rozmiarze 5’’ wyświetla wszystkie, potrzebne informacje na temat ciągnika (stan ciągnika, zużycie paliwa, obszar roboczy i wiele więcej). Dodatkowo, najważniejsze funkcje ciągnika można ustawiać również na panelu InfoCentrePro.

IMONITOR

iMonitor3 to centralny interfejs użytkownika, umożliwiający dostęp do różnych ważnych funkcji. Za pomocą jednego terminalu użytkownicy mogą obsługiwać funkcje SDF Guidance, SDF Data Management i ISOBUS, ale także inne, takie jak funkcja zarządzania pracą na uwrociach ComfortipPRO, ustawienia rozdzielaczy hydraulicznych ciągnika, tempomat czy kamery.

MAXIVISION

Dzięki zaokrąglonym szybom kabina MaxiVision zapewnia świetną widoczność w każdym kierunku. W zależności od wyposażenia ciągnika dostępne są różne poziomy wnętrza. Wszystkie zaprojektowano tak, aby zapewnić najwyższy poziom komfortu.

PNEUMATIC CAB SUSPENSION

Pneumatyczne zawieszenie kabiny to najlepszy sposób na niwelowanie wibracji przekazywanych z podłoża. Nie ma znaczenia, czy znajdujesz się na otwartym polu, czy szybko jedziesz, ponieważ układ pneumatyczny kompensuje i niweluje wibracje.

LED LIGHTS

Technologia lamp LED to najnowsza ewolucja systemów oświetleniowych. Lampy LED wyróżniają się wyjątkową jasnością i światłem, a jednocześnie są bardzo trwałe i potrzebują niewiele energii elektrycznej.

COMING HOME FUNCTION

W połączeniu z panelem WOLP (Work Light Panel), ciągnik ma również funkcję Coming Home. Po zatrzymaniu silnika wystarczy pociągnąć dźwignię kierunkowskazów, a światła robocze włączą się na czas umożliwiający bezpieczny powrót do domu.

EXTERNAL COMPRESSEDAIR PORT

Idealny do czyszczenia chłodnic, filtrów lub kabiny: port zasilania sprężonym powietrzem, umożliwiający wykorzystanie sprężonego powietrza z instalacji ciągnika do zasilania urządzeń zewnętrznych.

FUSECHECK

Dostępny na płytkach obwodów elektronicznych test bezpieczników pozwala operatorowi sprawdzić, czy bezpieczniki mają usterkę, czy też są sprawne.

DRY DISK BRAKES

Suche hamulce przednie zwiększają skuteczność hamowania, a tym samym bezpieczeństwo kierowcy. Ta technologia pozwala również ciągnikowi osiągać duże prędkości przy większej masie całkowitej pojazdu.

HIGH PERFORMANCE ENGINE BRAKE

W porównaniu ze standardowym hamulcem silnikowym, hamulec silnikowy o wysokich parametrach uruchamia dodatkowo również wentylator eVisco, co jeszcze bardziej zwiększa siłę hamowania.

DUAL MODE HYDRAULIC TRAILER BRAKE SYSTEM

Ten system pozwala na podłączanie przyczep zgodnych z rozporządzeniem Mother Regulation (MR) lub innych (starszych). System rozpoznaje typ podłączonej przyczepy i odpowiednio ustawia ciśnienie, tak aby uzyskać jak najlepsze parametry hamowania.

ATBM

Zaawansowany system sterowania hamulcami przyczepy skraca czas reakcji i optymalizuje proces hamowania pneumatycznego układu hamulcowego przyczepy. Co więcej, informuje kierowcę o stanie hamulców przyczepy.

XTEND

XTEND pozwala łatwo powiększyć rozmiar wyświetlacza, na przykład za pomocą tabletu. Za pomocą tabletu można wyświetlać aplikację naprowadzającą, a nawet w pełni kontrolować wszystkie funkcje ISOBUS-UT! To niedrogie i przyjazne użytkownikowi, alternatywne rozwiązanie zastępujące drugi terminal.

EASYSTEER

Easy Steer to funkcja orbitrolu sterującego, redukująca ręczne obroty kierownicą przez kierowcę. Po aktywacji przyciskiem na podłokietniku, na iMonitorze można ustawić jeden z czterech stopni (od 0 do 4). Zaletą jest tutaj szybkie manewrowanie podczas zawracania na uwrociach oraz większa wygoda kierowcy.

REMOTE SUPPORT

iMonitor3 ma funkcję zdalnego wsparcia, która umożliwia ekspertowi dostęp do monitora po uzyskaniu zgody kierowcy. Na przykład, dealer może pomóc w obsłudze niektórych funkcji lub nawet je wykonać, może uzyskać wgląd w dane diagnostyczne lub sprawdzić kody błędów, a wszystko to zdalnie, za pośrednictwem połączenia internetowego. To gwarantuje niezawodność działania.

AUTOTURN

Funkcja Auto-Turn umożliwia automatyczne zawracanie na uwrociach. Jako kierowca, możesz zdecydować w który przejazd wjechać. Dostępne są różne schematy robocze: można pomijać ścieżki lub wypełniać powierzchnię pola. Korzystaj z dodatkowej wygody, mniej ugniecionego gruntu na uwrociach i zaoszczędzonego czasu!

EXEGR

Zewnętrzna recyrkulacja spalin. Recyrkulacja spalin: układ jest wyposażony w specjalną chłodnicę spalin poddawanych recyrkulacji, bez której sprawność spalania byłaby mniejsza, a zużycie paliwa wyższe.

NAPĘD NA CZTERY KOŁA

NAPĘD NA CZTERY KOŁA

Napęd na cztery koła zapewnia najlepszą trakcję, nawet w najbardziej wymagającym terenie. Napęd przedniej osi można załączać automatycznie funkcją ASM (jeżeli ciągnik jest wyposażony w ASM) lub ręcznie dźwignią albo przyciskami (w zależności od modelu i wyposażenia).

ELECTRONIC PARK-BRAKE (EPB)

System EPB dostarcza automatyczną funkcję załączającą hamulec postojowy po zatrzymaniu ciągnika i zwalniającą go kiedy kierowca rusza ciągnikiem. Można go również wygodnie załączyć elektrycznym przyciskiem na podłokietniku.

READY FOR AGRIROUTER

Agrirouter to uniwersalna platforma wymiany danych, dzięki której rolnicy i podwykonawcy mogą wymieniać dane pomiędzy maszynami i aplikacjami oprogramowania rolniczego od różnych producentów. Zapewnia niezawodny transfer danych online pomiędzy wszystkimi członkami, a użytkownicy mają zawsze wgląd we wszystkie dane.

ERIA 6 TTV

SDF ExtraCare zabezpiecza dodatkowo Twoje maszyny, gwarantuje maksymalnie długi czas i pełne bezpieczeństwo użytkowania. Możesz liczyć na doskonałą wiedzę i profesjonalne wsparcie sieci serwisowej DEUTZ-FAHR.

ZALETY EXTRA CARE:

  • dodatkowe zabepzieczenie posiadanego sprzętu,
  • utrzymanie wartości używanych maszyn,
  • korzyści przy późniejszej odsprzedaży maszyn objętych ExtraCare,
  • stosowanie tylko oryginalnych części zamiennych i środków smarnych,
  • możliwość przeniesienia ExtraCare na nowego właściciela sprzętu po jego sprzedaży,
  • diw opcje: 3- lub 5-letni okres ochrony.

 

Wersja WARRIOR. Edycja limitowana dla osób ceniących sobie to, co indywidualne.

Osobom lubiącym się wyróżniać z tłumu, DEUTZ-FAHR oferuje pożądane warianty wyposażenia Warrior w modelach nowej Serii 6 TTV. Po raz pierwszy klienci mają wybór spośród czterech specjalnych wariantów kolorystycznych – poza klasyczną zielenią. Ciesz się luksusem specjalnego pakietu oświetlenia LED, wygodnego fotela Warrior, automatyczną klimatyzacją oraz systemem audio z radiem DAB. Edycja Warrior nowej Serii 6 TTV to dumny wybór, zauważalnie wyróżniający się z tłumu.